کد خبر: 202897 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 جولای 2020 - 09:15

 فرماندار رشت:

عدم مدیریت واحد معضل شهرداری ها/ از ظرفیت های مردمی بهره گرفته شود

فتح اللهی با بیان اینکه ظرفیت های شهرداری ها شناسایی و تقویت شود گفت: عدم مدیریت واحد و یکپارچه بزرگترین معضل شهرداری ها است.

به گزارش خوبان، «علی فتح اللهی» روز گذشته(۱۸ تیر) در مراسم تجلیل از شهرداران شهرستان رشت اظهار کرد: فعالیت در شهرداری بسیار سخت و ارزشمند است.

فرماندار رشت با بیان اینکه خدمت به مردم نعمت و فرصتی بزرگ است گفت: در شرایط سخت امروز فعالیت در این بخش بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شهرستان رشت حدود یک میلیون جمعیت دارد که جمعیت آن به دلیل مرکزیت استان شناور است و خدمات رسانی سه و چهارم این جمعیت با همت شهرداری ها انجام می شود که قابل تحسین است.

 فرماندار رشت با بیان اینکه فضای نظارتی از سوی مردم بر عملکرد شهرداری ها وجود دارد تصریح کرد: انباشت زباله، نشت لوله آب و عدم آسفالت در کوچه ها و معابر و …موجب اعتراض از سوی مردم می‌شود

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین مشکل شهرداری ها عدم مدیریت واحد است گفت: معضلات، گرفتاری ها و گره های کور شناسایی و قانونی حل شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه شهرداری ها پویا باشند و توانمندی ها و خدمات خود را بیش از پیش به مردم ارائه دهند افزود: اگر مدیریت واحد حاکم باشد همه مشکلات حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد درآمد پایدار یکی از مهمترین مقوله هایی است که باید بدان توجه کنید اذعان کرد: از ظرفیت های مردمی برای اجرای هرچه بهتر فعالیت های شهرداری ها بهره گرفته شود.‌

منبع: شبستان

پایان پیام/۳۸۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads