کد خبر: 202843 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 جولای 2020 - 17:20

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت خبر داد:

در تخصیص سهمیه آرد نانوایی ها در بخش خمام بازنگری می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت، گفت: با توجه به انجام کار کارشناسی و اطلاعات استخراج یافته از سامانه اطلاعات جغرافیایی، نیاز به بازنگری در تخصیص سهمیه آرد در بخش خمام وجود دارد.

به گزارش خوبان خبر ، سیده زهرا میراعلمی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت که در محل بخشداری خمام برگزار شد، با اشاره به گردشگرپذیر بودن بخش خمام به دلیل قرارگیری در مجاورت منطقه آزاد و تالاب انزلی، اظهار داشت: با توجه به انجام کار کارشناسی و اطلاعات استخراج یافته از سامانه اطلاعات جغرافیایی، نیاز به بازنگری در تخصیص سهمیه آرد در بخش خمام وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با اشاره به آمار جمعیتی این بخش گفت: برابر سرشماری نفوس مسکن، تعداد جمعیت بخش خمام ۵۴ هزار و ۸۶۰ نفر است که شامل ۳۸ درصد جمعیت شهری و ۶۲ درصد جمعیت روستایی است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۷ واحد خبازی در این بخش فعالیت دارند، تصریح کرد: قریب به ۱۰هزار کیسه سهمیه آرد به صورت دولتی و آزاد به این واحدها اختصاص می یابد که با توجه به افزایش جمعیت شناور که گاهی بالغ بر ۳۰ هزار نفر نیز تخمین زده می شود، افزایش سهمیه آرد در این بخش ضروری است.

میر اعلمی در ادامه افزود: جهت جلوگیری از عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه آرد، لازم است بازرسی های اتحادیه از واحدهای خبازی به صورت مستمر و مضاعف صورت پذیرد.

 

انتهای پیام

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads