کد خبر: 202808 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 جولای 2020 - 08:48

فرمانده انتظامی گیلان:

انبار احتکار لوازم خانگی ۹۰ میلیاردی در رشت کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خوبان،  سردار «عزیزاله ملکی» اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی بر دپو لوازم خانگی در یک انبار در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع و احتکار لوازم خانگی برای پلیس محرز شد، افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملکی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این انبار، هزار و ۳۶۱ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل ۴۸۰ دستگاه یخچال، ۴۹۰ دستگاه کولر گازی، ۶۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۸ دستگاه جاروبرقی، ۴۹ دستگاه تلویزیون، ۸۶ دستگاه آبگرمکن، ۴۹ دستگاه هود، ۵۴ دستگاه اجاق رومیزی، ۷ دستگاه بخاری گازی، ۲ دستگاه آبسردکن، ۷ دستگاه بخار شوی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و ۹ دستگاه اجاق گاز مبله کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کردند، بیان کرد: متهم ۵۶ ساله این پرونده دستگیر و با پلمب این انبار با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان احتکار کالا را یکی از عوامل سلب امنیت اقتصادی در جامعه اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads