کد خبر: 202765 - تاریخ: یکشنبه، 5 جولای 2020 - 22:47

گزارش /

فراموشی کرونا بر چهره بخش خمام

همزمان با کاهش محدودیت‌ها و آغاز فعالیت‌ها و کسب و کارها بسیاری از شهروندان خمامی با تصور اینکه بحران کرونا به پایان رسیده و خطری آنان را تهدید نمی‌کند به دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند و در هنگام حضور در خیابان‌ها و مکان‌های مختلف نیز از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند.

به گزارش خوبان خبر ؛ همزمان با کاهش محدودیت‌ها و آغاز فعالیت‌ها و کسب و کارها بسیاری از شهروندان خمامی با تصور اینکه بحران کرونا به پایان رسیده و خطری آنان را تهدید نمی‌کند به دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند و در هنگام حضور در خیابان‌ها و مکان‌های مختلف نیز از ماسک و دستکش استفاده نمی‌کنند.

این روزها مردم از تب و تاب رعایت این فاصله‌ها افتاده‌اند و آنچنان رفتار می‌کنند که گویی به دوران قبل کرونا بازگشته‌اند و همه چیز عادی شده است. بازار هفتگی، مملو از جمعیتی است که طی روزهای اخیر، بین آنها و فاصله اجتماعی، فاصله افتاده است.

به گفته بسیاری از مسئولان حوزه بهداشت و درمان، ویروس کرونا تغییر چهره داده و امروز با بیمارانی در این زمینه مواجه هستیم که دیگر هیچ علامتی همانند سرفه، تب و یا تنگی نفس ندارند که این موضوع شرایط را از روزهای ابتدای شیوع این ویروس سخت‌تر می‌کند و مردمی که همچنان به نکات بهداشتی توجه می‌کنند را نگران کرده است.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads