کد خبر: 202611 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 ژوئن 2020 - 09:22

ئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خبر داد:

کاهش ۵۵ درصدی تصادفات درون شهری در گیلان

رئیس پلیس راهور استان از کاهش ۵۵ درصدی تصادفات در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در سه ماهه اول سال‌جاری، تصادفات رانندگی استان در حوزه درون شهری با کاهش ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

این مقام انتظامی افزود: در این مدت تصادفات منجر به فوت ۳۸ درصد، تصادفات منجر به جرح و صدمه بدنی ۳۱ درصد و تصادفات خسارتی ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی بیان کرد: نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس، همکاری دستگاه‌های امدادی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم، اقدامات فرهنگی و آموزشی، اصلاح نقاط پر تصادف، اجرای طرح‌های مختلف انضباط ترافیکی، برخورد قاطع با متخلفان و برهم زنندگان نظم ترافیکی و تخلفات حادثه‌ساز در سطح استان از دلایل کاهش تصادفات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با تشکر از همکاری خوب رانندگان با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها، ابراز امیدواری کرد، با تداوم اینگونه همکاری‌ها روز به روز شاهد کاهش تصادفات و کاهش جان‌باختگان حوادث رانندگی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads