کد خبر: 202584 - تاریخ: دوشنبه، 29 ژوئن 2020 - 15:15

فرماندار رشت در نشست با بخشدار و مسئولین بخش خمام تاکید کرد؛

لزوم شناسایی دقیق مشکلات بخش ها و اولویت بندی نیازمندی آنان

فرماندار شهرستان رشت بر لزوم شناسایی دقیق مشکلات بخش های تابعه و اولویت بندی نیازمندی های آنان تاکید کرد.

به گزارش خوبان، علی فتح الله زاده در دیدار با بخشدار و تعدادی از مسئولین بخش خمام، خدمت به مردم را از  برترین کارها و اعمال هر انسانی دانست و افزود: در کشوری که حکومتی متفاوت با سایر کشورهای دنیا و رهبری فرزانه در راس امور دارد، ایدئولوژی، تفکرات و نوع خدمات قابل ارائه در آن نیز از بقیه کشورها متمایز بوده و بر اساس مردم سالاری دینی استوار است.
فرماندار شهرستان رشت با توجه به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه ” اگر به من بگویند خدمتگزار، بهتر از این است که بگویند رهبر” ، تصریح کرد: نگاه مسئولین به بحث مسئولیت باید بر اساس ایدئولوژی های یک حکومت اسلامی و مردمی باشد.
وی بر شناسایی و تشخیص درست مشکلات و معضلات موجود در سطح بخش های تابعه شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: مشکلات باید در زمانی مشخص و بر اساس واقعیات موجود و وضعیت اعتبارات و بر پایه اصل صداقت و روراستی با مردم مرتفع گردند.
مهندس فتح اللهی در ادامه افزود: دادن وعده های پوچ و بی اساس موجب دلسردی و عدم اعتماد مردم به مسئولین می شود.
مقام عالی دولت در مرکز استان، با بیان اینکه شاکله رفتار و عملکرد مسئولین باید بر اساس نظام علوی شکل گیرد، اظهار داشت: هر گونه رفتار و برخورد نادرست هر یک از مسئولین با مردم، موجب نارضایتی آنان از نظام خواهد شد، بنابراین باید مسئولین در رفتار خود بسیار دقت کنند.
فرماندار شهرستان رشت بر انجام اقدامات بزرگ و کلان با دامنه خدماتی وسیع برای کل شهرستان تاکید نمود و تصریح کرد: علاوه بر توسعه عمرانی و رشد اقتصادی و سیاسی کشور، نباید از توسعه فرهنگی و اجتماعی غافل شد و هم زمان با تامین امکانات باید فرهنگ استفاده صحیح از آن ها نیز وجود داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/۱۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads