کد خبر: 202550 - تاریخ: یکشنبه، 28 ژوئن 2020 - 09:06

استاندار گیلان:

امکانات ورزشی گیلان متناسب با علاقه‌مندان به ورزش نیست

استاندار گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی موجود در استان از قدمت بالایی برخوردار است، گفت: امکانات ورزشی گیلان متناسب با علاقه‌مندان به ورزش خصوصاً تیم‌های گیلانی در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور نیست.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع عصر امروز در دیدار با حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با اشاره به اینکه گیلان به سبب پیشینه قوی در عرصه ورزش قهرمانی ازجمله استان‌های بنام در این حوزه است، اظهار کرد: در عرصه بین‌المللی نیز مصداق‌های زیادی از ورزشکاران گیلانی وجود دارد که برای کشور، مایه مباهات و افتخار هستند.

وی به وجود اهتمام جدی در مجموعه مدیریتی استان برای حفظ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی موجود در استان از قدمت بالایی برخوردار است که متناسب با علاقه‌مندان به ورزش خصوصاً تیم‌های گیلانی در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور نیست.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اقدامات مؤثر دولت یازدهم و دوازدهم در تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آن‌ها افزود: با توجه به‌تصریح قانونی؛ منابع اعتباری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود که بسیاری از آن‌ها دارای پیشرفت بیش از ۶۵ درصد بوده و قابل بهره‌برداری در نیمه اول سال ۱۴۰۰ هستند، متمرکز است. 

وی با بیان اینکه در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی نیازمند تزریق منابع ملی نیز هستیم، تصریح کرد: تلاش‌ها بر این است تا با تخصیص اعتبارات موجود و پیگیری نقدینگی، پروژه‌های در دست اجرای حوزه ورزش را حمایت و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

استاندار گیلان به بازدیدهای خود از ورزشگاه تختی بندرانزلی اشاره کرد و گفت: بهینه‌سازی این ورزشگاه مطابق با استانداردهای روز، مورد انتظار جدی علاقه‌مندان به رشته ورزشی فوتبال خصوصاً تیم ملوان بندرانزلی است.

حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز با اشاره به اینکه شتاب در اتمام پروژه‌های در دست اجرای شرکت توسعه را با جدیت دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: با توجه به تأمین بخش قابل‌توجهی از اعتبارهای موردنیاز، امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد اتمام عملیات بهینه‌سازی ورزشگاه تختی بندرانزلی باشیم.

احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه تختی این شهرستان که از خواسته‌های هواداران تیم ملوان است، تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads