کد خبر: 202367 - تاریخ: دوشنبه، 22 ژوئن 2020 - 18:18

در جشنواره مالک اشتر ؛

از ۴۰ بسیجی بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء تجلیل شد

ظهر امروز از ۴۰ بسیجی برتر بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء با اهدای لوح تقدیر شد.

به گزارش خوبان خبر ؛  سرهنگ شهرام قاسمی  پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه  مقداد شهرستان رشت ، گفت: یکی از اهداف اصلی جشنواره مالک اشتر تجلیل از مدیران شایسته ای است که در حیطه مسئولیت خود بر اساس تحلیل دقیق آرایش متناسب اتخاذ کرده و در اقدام و عمل میدانی بصورت موفق ظاهر می شوند .

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت گفت: شخصیت مالک اشتر می تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می کنند.

این مسول با اشاره به اینکه  اولویت اول ما تغییر سبک مدیریت به سمت مدیریت جهادی و راهبری به شکل صیانت گونه است و بیشترین افرادی که می توانند به ما کمک کنند الگوها و افراد برگزیده در بسیج هستند،افزود:  تفکرهای اعتقادی و جهادی ما توانسته‌ایم در بسیاری از مأموریت‌های سپاه جایگاه خوبی داشته باشیم.

 سرهنگ شهرام قاسمی در پایان از بسیج به عنوان یار و مددکار مردم در سختی ها و مشکلات، ضامن بقای نظام اسلامی و ولایی و زمینه ساز نهضت ظهور نام برد و بر ارتقای هر چه بیشتر ایمان، بصیرت، ولایت پذیری، روحیه ایثار و سلحشوری آحاد بسیجیان  برابر هجمه‌های فکری گسترده دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ در پایان این جشنواره از ۴۰ بسیجی برتر بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء با اهدای لوح تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/۸۵۲۰

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads