کد خبر: 202091 - تاریخ: جمعه، 12 ژوئن 2020 - 14:03

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت تاکید کرد؛

لزوم تسریع در نهایی شدن طرح کمربندی خشکبیجار و لشت نشاء

ویشکایی با بیان اینکه مشکلاتی در روند اجرای پروژه از سوی برخی از اهالی روستای کته سر، به واسطه ساخت و ساز غیرقانونی در حریم جاده ، به وجود آمده، تاکید کرد: بخشداری باید در اسرع وقت، مشکل مذکور را پیگیری و حل و فصل نماید.

ِ به گزارش خوبان، محمدعلی ویشکایی در جلسه طرح مطالعه کمربندی شهرهای لشت نشاء و خشکبیجار و تعریض محور خشکبیجار-لشت نشاء با اشاره به اینکه این مسیر از محورهای اصلی بین شهرستانی و جزو پرترددترین محورهای استان محسوب می شود، اظهار داشت: سالانه در این محور تصادفات زیادی رخ می‌دهد که منجر به فوت افراد و یا وارد آمدن خسارت مالی به شهروندان و مسافرین می شود.
 
معاون برنامه ریزی امور عمرانی فرمانداری رشت با تشکر از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری و تخصیص اعتبار برای این پروژه، تصریح کرد: کلیه دستگاه های ذیربط مانند بخشداری، شهرداری و اداره راه و شهرسازی باید جهت اجرایی شدن هرچه سریع تر این پروژه، اقدام نمایند. 
وی در ادامه افزود: لازم است اداره برق شهرستان تمهیداتی را در جهت جابجایی تیرهای برق مستقر در مسیر اجرای پروژه بیندیشد و همچنین تخصیص اعتبار برای تعریض دو دهنه پل واقع روستای ویشگا صورت گیرد.
 
ویشکایی با بیان اینکه مشکلاتی در روند اجرای پروژه از سوی برخی از اهالی روستای کته سر، به واسطه ساخت و ساز غیرقانونی در حریم جاده ، به وجود آمده، تاکید کرد: بخشداری باید در اسرع وقت، مشکل مذکور را پیگیری و حل و فصل نماید.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به تصویب نقشه کمربندی لشت نشاء به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر، خاطرنشان کرد: شهرداری لشت نشاء نسبت به تکمیل این نقشه جهت اتصال این کمربندی به محور اصلی خمام –آستانه سریعا اقدام نماید که تصویب طرح یاد شده پس از تصمیم گیری های لازم انجام خواهد شد .
 
انتهای پیام/۳۲۶
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads