کد خبر: 202076 - تاریخ: پنج‌شنبه، 11 ژوئن 2020 - 18:47

در محور خمام به حسن‌رود؛

عدم رعایت حق تقدم و توجه به جلو، مرگ عابر را رقم زد

سرپرست پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن عابر پیاده بر اثر برخورد با خودرو سمند در محور “خمام به حسن‌رود” خبر داد.

سرهنگ “جاور صفاری” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور “خمام به حسن‌رود”، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری تیبا که در شانه خاکی محور خمام به حسن‌رود محله زیرده در حال ورود به مسیر اصلی بوده، با خودرو پژو روآ برخورد می‌کند و هر دو خودرو دچار خسارت جزئی می‌شوند.

وی ادامه داد: راننده سواری پژو روآ پس از برخورد از خودرو پیاده و برای نمایان‌سازی خودرو تصادفی با چینش علائم هشدار دهنده، قصد ایمن‌سازی محل را داشته که یک دستگاه خودرو سمند با وی برخورد می‌کند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: در این حادثه راننده سواری پژو روآ که در واقع عابر پیاده بوده به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان علت این حوادث را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده سواری تیبا و عدم توجه به جلو سواری سمند اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان گفت: هرگاه تصادف تنها منجر به خسارت مالی شود به نحوی که امکان حرکت وسیله نقلیه سلب نشده باشد، رانندگان موظفند بلافاصله وسیله نقلیه را برای رسیدگی و بازدید کارشناسان تصادفات در محل حادثه به کنار راه منتقل کنند تا موجب سد معبر نشوند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads