کد خبر: 20194 - تاریخ: دوشنبه، 4 مارس 2013 - 07:00

در جلسه ستاد راهیان نور بخش خمام مطرح گردید؛

بخشدار خمام: یکی ازمظاهر ارزشمند مقابله با جنگ نرم بحث راهیان نور است.

سرهنگ حیدری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد: در اعزام راهیان نور امسال باید سعی کنیم نسل جوان و بار اولی ها را به مناطق عملیاتی ببریم که تاثیرات زیادی خواهد داشت.

به گزارش خوبان: جلسه ستاد راهیان نور بخش خمام صبح امروز با حضور سرهنگ حیدری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، پورهادی سرپرست شهرداری خمام، مهدیزاده رئیس آموزش و پرورش، سید رضی مودب پور رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین بخش به ریاست حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار گردید.

در ابتدا بخشدار خمام ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار داشت: همان طوری که مستحضر هستید در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران 27 اسفندماه به نام روز راهیان نور نامگذاری شده است. سفر به سرزمین های نور یادآور این است که برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام، سرزمین خوزستان به خون جوانان این مرز و بوم رنگین شده است تا بنده و شما این فضا را داشته باشیم و در امنیت و آسایش بتوانیم اهدافی را که شهدا برای ما تداعی کردند و خط مرزهایش را برای ما مشخص کرده اند به سرانجام برسانیم. البته خودمان نمی توانیم این کار را انجام دهیم، مگر این که انفاس قدسیه شهدا در این قضیه مددکار ما باشند. اگر ما هم کاری انجام می دهیم نگوییم که تدبیر ما بوده است، بلکه تدبیر به ما می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مقام محمود را به کسی نمی دهند ، بهشت را به بها می دهند و به خاطرش باید از خیلی چیزها بگذریم. بحث راهیان نور همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد. مخصوصاً یکی از مهم ترین محورهای مقابله با جنگ نرم است. جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است، یکی از مظاهر ارزشمندی که می تواند با جنگ نرم مقابله کند، این است که ما قضیه راهیان نور را پررنگ تر از سالهای گذشته انجام دهیم. در اعزام راهیان نور علاوه بر بحث سیاحتی که در نظر می گیرند بحث فرهنگ ایثار و شهادتی است که به جوان ما انتقال داده می شود.

استقامتی در پایان سخنانش اظهار نمود: امسال برای اعزام راهیان نور بخش خمام 5 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته شده است که لازم است همه ی ما دست در دست هم بدهیم و کمک کنیم که اعزام راهیان نور امسال با شکوه تر از سالهای گذشته انجام گیرد.

در ادامه ی جلسه سرهنگ حیدری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار خمام به خاطر تشکیل این جلسه، اظهار داشت: در سال جاری ما دو سفر راهیان نور برای 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب داشتیم که تاثیر گذاری فوق العاده زیادی داشته است.

سرهنگ حیدری با بیان این مطلب که کار اعزام راهیان نور، کار دل است ادامه داد: اگر مسئولین به معنای واقعی راهیان نور را درک کنند از هر جهت به آن کمک می کنند. ما می خواهیم فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت را در نسل سوم و چهارم انقلاب زنده کنیم.

سرهنگ حیدری در پایان سخنانش تاکید نمود: در اعزام راهیان نور امسال باید سعی کنیم نسل جوان و باراولی ها را به مناطق عملیاتی ببریم که تاثیرات زیادی خواهد داشت.

لازم به ذکر است ، کاروان راهیان نور بخش خمام ساعت 13 روز دوشنبه (28/12/1391) به وسیله ی 5 دستگاه اتوبوس از شهر خمام عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس می گردند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads