کد خبر: 201903 - تاریخ: یکشنبه، 7 ژوئن 2020 - 09:40

کرمی:

۲ سهمیه فعلی المپیک را در سیدنی هم گرفته بودیم/ وزارت ورزش و جوانان به قطع رویش قهرمانان جعلی کمک کند

ملی پوش سابق تکواندوی ایران گفت: با کسب ۲ سهمیه المپیک مشخص شد که پیشرفت آنچنانی نسبت به سال ۲۰۰۰ نداشتیم.

به گزارش خوبان  ، یوسف کرمی ملی پوش سابق تکواندوی ایران درباره امکان گرفتن سهمیه سوم توسط بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: اطلاع زیادی در مورد تمرینات بازیکنان تیم ملی ندارم، چون به خاطر ویروس کرونا تمرینات آن‌ها تعطیل شده بود. فکر می‌کنم در بخش آقایان نمی‌توانیم سهمیه‌ای بگیریم، اما اینکه تا این اندازه هزینه کردیم و تنها ۲ سهمیه گرفتیم، اصلا خوب نبود چرا که همین ۲ سهمیه را در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، آتن، پکن و لندن با هزینه به مراتب پایین‌تر هم به دست آوردیم.

کرمی: ۲ سهمیه فعلی المپیک را در سیدنی هم گرفتیم/ وزارت ورزش و جوانان به رویش قهرمانان جعلی ورود کند

با کسب ۲ سهمیه، پیشرفت چندانی نسبت به قبل نداشتیم

وی افزود: این اتفاق نشان می‌دهد که پیشرفت چندانی به نسبت گذشته نداشتیم و می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. با این حال در بخش بانوان می‌توانیم ۲ سهمیه المپیک را به دست بیاوریم. اما کسانی که واقعا خوب بودند همگی سهمیه‌های خود را گرفته اند و با برنامه ریزی بهتر می‌توان در نهایت با ۴ سهمیه به شرط برگزاری المپیک، به توکیو برویم.

سودجویان با قهرمانی‌های جعلی درآمدزایی می‌کنند

کرمی در خصوص راه اندازی پویش قهرمانان جعلی در فضای مجازی عنوان کرد: من به نمایندگی از همه ورزشکاران این پویش را به راه انداختم و همه ورزشگاران در تمامی رشته‌ها پیگیر این موضوع هستند. این اتفاق معضل بزرگی است، چون برخی‌ها درآمدزایی‌های نامتعارف از این راه دارند و با دروغگویی به دنبال کننده هایشان به خواسته خود می‌رسند. کسانی که در قهرمان جا زدن خود مقاومت می‌کنند قصد دارند دروغ‌های خود را ثابت کنند.

وزارت ورزش و جوانان به مسئله پویش قهرمانان جعلی ورود کند

او گفت: نیازی به ثابت کردن نیست، چون شما یا قهرمان هستید یا نیستید. در این زمینه باید وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به این قضیه ورود کنند تا این قهرمانان مجازی ریشه کن شوند. هر فدراسیونی می‌تواند با شناساندن قهرمانانش کمک بسیاری به قطع رویش قهرمانان مجازی باشد.

تمرینات تیم یاسترب شروع شده است

کرمی درباره شروع تمرینات تیم یاسترب کرواسی که به تازگی هدایت آن را برعهده گرفته است عنوان کرد: با برداشته شدن قرنطینه در کرواسی تمرینات باشگاه یاسترب حدود ۲ هفته‌ای است که شروع شده و مجموعا ۱۰ روزی است که هیچ فردی در این کشور به کرونا مبتلا نشده و پیشگیری خوبی صورت گرفته است.

7 صبح

قصد داریم بازیکنان را به سطح حرفه‌ای برسانیم

او در ادامه گفت: باشگاه یاسترب یکی از باشگاه‌های خوب در کرواسی و سطح اروپا به حساب می‌آید و موقعیت همه بازیکنان بسیار خوب است و  اکثرا ملی پوش هستند. به هر حال زمان زیادی لازم است تا بازیکنان از سطح باشگاهی به سطح حرفه‌ای برسند و در تلاش هستیم تا به هدفمان برسیم.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads