کد خبر: 201880 - تاریخ: شنبه، 6 ژوئن 2020 - 09:38

رییس هلال احمر رامسر خبر داد:

مرگ جوان گیلانی بر اثر سقوط از ارتفاع در رامسر|بیرون آوردن جسد از دره ۶ ساعت زمان برد

هاتف باقر سلیمی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر از مرگ یک جوان گیلانی به دلیل سقوط از ارتفاع در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خوبان به نقل از ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر از مرگ یک جوان گیلانی به دلیل سقوط از ارتفاع در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

هاتف باقر سلیمی گفت: شامگاه پنجشنبه حوالی ساعت ۹ پس از اطلاع وقوع این حادثه، بلافاصله نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان به محل حادثه در جنگل صفارود منطقه جواهرده اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه، با پیکر بی جان این جوان مواجه شدند و پس از معاینه نیز دریافتند که او فوت شده است.

وی با اعلام این که عملیات بیرون آوردن جسد از دره سخت گذر حدود ۶ ساعت زمان برد، افزود که عملیات امداد و نجات حوالی ساعت سه بامداد به پایان رسید و جسد قربانی برای بررسی علت فوت و مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شهرستان شد.

روستای جواهرده در ‎ ۲۷کیلومتری شهر رامسر و در ارتفاع یکهزار و ۸۰۰ متری از سطح دریا واقع است.

مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوههای مشجر و در امتداد رودخانه صفارود حرکت می کنند.

روستای جواهرده همواره در فصل تابستان به لحاظ برخورداری از آب و هوای خنک مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی است و به همین خاطر هم امکانات اقامتی در این منطقه برای گردشگران وجود دارد.

این روستا علاوه بر زیبایی های فراوان طبیعی و داشتن چشمه سارها، از قدمت تاریخی نیز برخوردار بوده که وجود گورستان‌هایی با قبرهای موسوم به «گبری» گویای آن است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads