کد خبر: 201859 - تاریخ: شنبه، 6 ژوئن 2020 - 09:40

معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی گیلان:

برخورد با هنجارشکنی در سواحل در دستور کار پلیس قرار دارد

معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی گیلان از برخورد قاطع و قانونی پلیس با هنجارشکنی در سواحل و تفرجگا‌ه‌ها خبر داد.

به گزارش خوبان  ، سرهنگ حسین حسن پور، معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گیلان گفت: از هموطنانی که در سواحل و تفرجگاه حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود شئون اسلامی را رعایت کرده و در نظر داشته باشند که پلیس بر اساس قانون و وظیفه ذاتی خود، با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

او افزود: استان گیلان با توجه به جاذبه‌های گردشگری فراوان، هر ساله میزبان مهمانان و مسافرانی از اقصی نقاط کشور به این خطه سرسبز است و نیروی انتظامی بر اساس وظایف خود مسئولیت تأمین نظم و امنیت مسافران را برعهده دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه استان گیلان ۲۸۰ کیلومتر مرز آبی، ۱۱۶ نقطه خطرآفرین و ۱۲۰ نقطه تفرجگاهی دارد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد ۱۹۴ تیم خودرویی و موتوری به صورت کمکی از سطح استان به سواحل و تفرجگاه‌ها اعزام می‌شوند.

سرهنگ حسن‌پور بیان داشت: در طول تابستان بیش از هزار نفر نیرو اعم از انتظامی، راهور و پلیس راه ماموریت برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیکی استان گیلان را برعهده دارند.

او تصریح کرد: طبق تدابیر جانشین نیروی انتظامی کشور و جلساتی که با حضور فرماندهان انتظامی استان‌های همجوار شمالی برگزار شد، موضوع تشکیل قرارگاه‌های مرکزی در بحث طرح سالمسازی سواحل و تفرجگا‌ه‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads