کد خبر: 201843 - تاریخ: جمعه، 5 ژوئن 2020 - 11:03

در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال گیلان مطرح شد:

انتقاد رئیس کل دادگستری گیلان درباره نحوره برخورد با اراضی ملی چاف و چمخاله

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می‌دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش خوبان،  نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان به ریاست حجت ­الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام خلیلی در این نشست با تسلیت سالروز رحلت بنیان­گذار کبیر جمهوری اسلامی، به برخی از محورهای فکری ایشان در مدیریت جامعه اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: فکر و راه امام نباید فراموش شود و مدیران و مسئولان باید با مطالعه سیره و سخنان ایشان در «صحیفه نور» در امتداد مسیر انقلاب گام بردارند.

رئیس شورای قضایی استان با بیان این­که نمی­ توان نسبت به زندگی و معیشت مردم بی‌تفاوت بود، افزود: اجرای حکم تخریب یک بنا در چند صد متر اراضی کشاورزانی که تنها دارایی‌شان است از اهداف صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال نیست، بلکه باید با سودجویانی که هکتارها زمین را از کشاورزان به کمترین بها خریداری کرده و به ساخت و ساز غیرقانونی اختصاص می‌دهند برخورد قاطع صورت گیرد.

این مقام ارشد قضایی از اقدامات در خصوص اراضی ملی چاف و چمخاله در راستای برخورد با زمین­ خواران انتقاد نمود و بر نظارت دقیق نهادها و دستگاه­ های متولی در این زمینه تاکید کرد.

وی در پایان یکی از معضلات را عدم مدارا و همکاری با سرمایه گذاران دانست و تصریح کرد: مسئولان در چارچوب قانون و با هدف ارتقاء و پیشرفت استان، مسیر سرمایه گذاری در گیلان را هموار نمایند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads