کد خبر: 201821 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 ژوئن 2020 - 10:11

سرپرست پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای گیلان پرحجم اما روان است

سرپرست پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان گیلان پرحجم اما تردد روان است.

به گزارش خوبان، سرهنگ جاور صفاری  با اشاره به وضعیت محورهای استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس گزارشات دریافتی شاهد افزایش ورود خودرو به استان گیلان از طرو گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده رشت- قزوین محدوده منجیل تا رودبار پرحجم گزارش شده است، گفت: در سایر محورهای و جاده‌های استان گیلان شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در برخی از محورهای استان، افزود: این محدودیت‌ها در محورهای قدیم «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

سرهنگ صفاری ادامه داد: از تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز (سه‌شنبه) ۱۳ خرداد ماه جلوگیری به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: در محور «اردبیل – آستارا» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۶ خرداد ماه نیز ممنوع است.

سرپرست پلیس راه گیلان همچنین به حوادث رانندگی در شبانه روز گذشته نیز اشاره و بیان کرد: در تصادف دو دستگاه اتوبوس و دو دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ و موسو در محدوده تونل سوم خروجی جاده قزوین – رشت یک نفر جان باخت و دو نفر مجروح شدند.

وی افزود: در جریان این تصادف پس از برخورد دو دستگاه اتوبوس با هم، یکی از اتوبوس‌ها از جاده منحرف و با یک پژو ۲۰۶ پارک شده در محل توقف اضطراری که راننده در حال تعمیر خودرو بود برخورد کرد که بر اثر این حادثه راننده جان باخت و ۲ سرنشین این خودرو نیز مصدوم شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان همچنین از برخورد یک پژو ۲۰۶ با سواری رونیز در محدوده میر محله فومن، در جاده فومن – سراوان اشاره کرد و افزود: متأسفانه در این حادثه نیز راننده ۵۰ ساله ۲۰۶ جان خود را از دست داد.

سرهنگ صفاری افزود: راننده سواری پژو ۲۰۶ به علت انحراف به چپ مقصر این تصادف رانندگی است.

کد خبر 4941031

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads