کد خبر: 201802 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 ژوئن 2020 - 12:00

گلایه مندی شهردار از تخلیه مرغ‌ های مرده در محدوده شهری خمام

شهردار خمام از رهاسازی مرغ‌های مرده و تخلیه زباله‌ها در محدوده شهری توسط افراد ناشناس گلایه کرد.

به گزارش خوبان، موسی فکور با اشاره در ۲ هفته اخیر مرغ‌های مرده توسط خودروهای ناشناس در کنار سطل‌های زباله‌ی محدوده شهری تخلیه شده‌اند،عنوان کرد: این‌امر زمانی انجام می‌شود که نیروهای خدمات شهری سطل‌های زباله را نزدیک به صبح تخلیه نموده‌اند.

شهردار خمام با بیان اینکه این‌ موضوع علاوه‌بر آلودگی و به‌خطر انداختن سلامت شهروندان، واحد خدمات شهری را با مشکل مواجه نموده، تصریح کرد : تنها در یک روز ۳ خودروی نیسان برای جمع‌آوری مرغ‌های مرده در نظر گرفته شد.

این‌مسوول با تاکید بر اینکه شهرداری در برخی ‌از نقاط همه ‌روزه و در نقاط دیگر یک‌روز در میان اقدام به جمع‌آوری زباله می‌کند، افزود : انتقال زباله از نقاط دیگر به محدوده شهری به مشکلات واحد خدمات شهری دامن زده و این‌تصور را برای شهروندان ایجاد نموده که سطل‌های زباله خالی نمی‌شوند.

 شهردار خمام همچنین از تخلیه زباله‌ی برخی روستاها در ایستگاه زباله شهرداری، تغییر مکان سطل‌ها توسط برخی‌از افراد و پرتاب‌نمودن سطل‌ها به داخل رودخانه یا باغ‌ها گلایه کرده و یادآور شد: زباله‌های جمع‌آوری‌شده به سراوان انتقال می‌یابند، اما بخش مازاد آن به‌صورت موقت به ایستگاه زباله منتقل شده‌اند، که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته تا ۳ هفته آینده تمامی زباله‌های ایستگاه تخلیه خواهند شد.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads