کد خبر: 201759 - تاریخ: دوشنبه، 1 ژوئن 2020 - 09:31

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه:

گیلان مسیری جدید در حوزه سرمایه گذاری کشور آغاز کرده است

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با اشاره به ظرفیت های منحصر به فرد گیلان در راستای جذب سرمایه گذار، گفت: گیلان مسیری جدید در حوزه سرمایه گذاری کشور آغاز کرده است.

 به گزارش خوبان، هادی تیزهوش تابان روز گذشته (یکشنبه) در حاشیه افتتاح دبیرخانه کارگروه ستاد اقتصادی مقاومتی در رشت با اشاره به اینکه استان گیلان مسیری جدید در حوزه سرمایه‌گذاری کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های منحصر به فرد در استان گیلان شاهد اقبال سرمایه گذاران برای فعالیت در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت کمیته حقوقی و پژوهشی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در گیلان در سایه افزایش شاخص‌های بهبود فضای کسب و کار در استان زمینه آرامش و امنیت سرمایه‌گذاری را نیز فراهم و شاخص‌های مطلوب‌تری ایجاد می‌کند، گفت: با توجه به همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر گیلان یکی از سکوهای اصلی صادرات به این کشورها است.

تیزهوش تابان در ادامه به موقعیت استثنایی و منحصر به فرد اقتصادی و سرمایه‌گذاری گیلان اشاره کرد و افزود: راه اندازی دبیرخانه کارگروه اقتصاد مقاومتی می‌تواند به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی تکمیل کننده اشتغال و سرمایه‌گذاری محسوب شده تا سرمایه‌گذار در یک شرایط مطلوب وارد این استان و در آن فعالیت کند.

وی با اشاره به حمایت‌ها دستگاه قضائی استان از بخش خصوصی، تصریح کرد: بخش خصوصی تلاش دارد تا کشور به ثبات و آرامش اقتصادی دست یافته و در بخش‌های اقتصاد، تولید و صنعت کشور شاهد یک قدرت باشیم.

کد خبر 4938868
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads