کد خبر: 201718 - تاریخ: شنبه، 30 می 2020 - 14:00

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

استان گیلان ۱.۴ میلیون مشترک برق دارد / داشتن تابستانی بدون خاموشی مهم ترین اولویت است

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به اینکه این استان دارای یک میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک است، گفت: داشتن تابستانی بدون خاموشی و اصلاح الگوی مصرف مهم ترین اولویت است.

به گزارش خوبان، محمد اسماعیل هنرمند پیش از ظهر شنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دفتر وی، اظهار کرد: استان گیلان دارای یک میلیون ۴۷۰ هزار به وجود یک میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک برق است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه برق در استان گیلان، افزود: استان گیلان در سال‌های اخیر با بحران‌هایی مختلف همانند بارش شدید برف مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در ادامه به عدم تخصیص اعتبارات ویژه برای بازسازی شبکه برق این استان اشاره کرد و گفت: گیلان جز استان‌های بحرانی کشور محسوب می‌شود و باید از اعتبارات ویژه برای بازسازی شبکه‌های فرسوده برق بهره مند شود که تاکنون محقق نشده است.

وی افزایش مصرف برق در فصل تابستان را مهم‌ترین دغدغه شرکت توزیع برق گیلان عنوان و بیان کرد: کنترل و صرفه جویی مصرف برق در تابستان و جلوگیری از خاموشی‌ها از مهم‌ترین اولویت‌ها این شرکت است.

هنرمند تأکید کرد: باید با فرهنگ سازی الگوی مصرف توسط مشترکان برق تغییر کند.

کد خبر ۴۹۳۷۴۱۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads