کد خبر: 201667 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 می 2020 - 12:06

بیش از ۸۳ درصد پروژه های اقتصاد مقاومتی گیلان محقق شده استچ

– رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به تحقق ۸۳.۵ درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در سال گذشته، اظهار کرد: برای امسال نیز ۴۱ پروژه تعریف شده است.

به گزازش خوبان ، کیوان محمدی صبح پنجشنبه در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه سال گذشته ۱۱ جلسه در این رابطه برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد ۹ جلسه با حضور استاندار گیلان و ۲ جلسه با حضور معاونین برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسات ۴۰ مصوبه با حضور استاندار و ۱۳ جلسه با حضور معاونین به تصویب رسید، گفت: ۸۰ درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان در سال ۹۸ محقق شده است.

محمدی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۸ پروژه و ۵۳ زیر پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان تعریف شده بود، افزود: در مجموع این پروژه‌ها از ۸۳/۵ درصد پیشرفت برخوردار هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه برای امسال نیز ۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی برای استان گیلان به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای سه هزار و ۳۱۱ نفر اشتغال زایی می‌شود.

محمدی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید» و تشکیل دبیرخانه ستاد جهش تولید در سازمان، افزود: ۱۲۸ پروژه پیشنهادی جهش تولید گیلان به ستاد کشوری معرفی و در نهایت ۹۲ پروژه برای استان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای ۶ هزار و ۷۶۴ نفر مشغول به کار می‌شوند، خواستار در سه طرح حذف شده استان در حوزه جهش تولید شد.

کد خبر 4936135
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads