کد خبر: 20163 - تاریخ: یکشنبه، 3 مارس 2013 - 12:54

نشست 2+2 در بازداشتگاه؛

آیا بازداشت های شورای شهر رشت ادامه خواهد داشت؟ ما منتظر پنجمی هستیم!

خوبان خبر: اما از قرار معلوم دو عضو دیگر نیز که از چند روز گذشته به عنوان مطلع احضار شده بودند هنوز مهمان این نهاد امنیتی می باشند و از آنجا که صحبتهایشان به درازا کشیده است همانجا مهمان هستند و یا اینکه این دو عضو هم برای اینکه دلشان برای همکارانشان تنگ نشود به پیش آنها برده شده اند!

به گزارش خوبان به نقل از 8دی، بعد از دستگیری دو نفر از اعضای شورای شهر و پخش این خبر در رسانه های فضای مجازی گیلان دیگر اعضای این شورا نیز چندین بار به عنوان مطلع پرونده احضار شدند.

اما از قرار معلوم دو عضو دیگر نیز که از چند روز گذشته به عنوان مطلع احضار شده بودند هنوز مهمان این نهاد امنیتی می باشند و از آنجا که صحبتهایشان  به درازا کشیده است همانجا مهمان هستند و یا اینکه این دو عضو هم برای اینکه دلشان برای همکارانشان تنگ نشود به پیش آنها برده شده اند!

zendan2

و سوالی که در ذهنهای مردم رشت ایجاد شده و از قرار معلوم درست هم باشد این است که آیا این بازداشتها ادامه دارد؟

البته  از آنجا که جرم متهمان این پرونده تا کنون  ثابت نشده بود 8دی خبر مربوط به این پرونده را منتشر ننمود  اما با توجه به مصاحبه محمد رحیمی، مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری گیلان که گفته بود : از سوی روابط عمومی دادگستری گیلان طی روزهای آینده اطلاعات جامع تری در این خصوص در اختیار اصحاب رسانه  قرار خواهد گرفت. این رسانه هم سعی می کند بدون آوردن نام افراد در این زمینه اطلاع رسانی صورت دهد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads