کد خبر: 201510 - تاریخ: شنبه، 23 می 2020 - 15:11

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام خبر داد :

برپایی ۱۰ ایستگاه از سوی کمیته امداد برای جمع‌آوری فطریه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام در گفتگو با خبرنگار ما بیان اینکه این نهاد متولی جمع‌آوری زکات است،اظهار کرد: هم‌زمان با عید سعید فطر ۱۰ ایستگاه به ‌منظور جمع‌آوری فطریه و کفاره مردم در سطح خمام  اسقرار می یابد .

به گزارش خوبان خبر ؛  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام در گفتگو با خبرنگار ما بیان اینکه این نهاد متولی جمع‌آوری زکات است،اظهار کرد: هم‌زمان با عید سعید فطر ۱۰ ایستگاه به ‌منظور جمع‌آوری فطریه و کفاره مردم در سطح خمام  اسقرار می یابد .

محمدعلی دشتی با تأکید بر اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره و کفاره قبل از شروع نماز عید فطر تا عصر روز عید در مساجد، و مکان‌های برگزاری نماز عید، مراکز نیکوکاری آماده دریافت فطریِه و کفاره هم نوع ‌دوست بودند، افزود: دو ایستگاه میدان نماز و ولیعصر (عج) نیر به مدت دو روز آماده دریافت زکات همشهریان می باشند.

وی افزود: همچنین طبق مصوبه شورای زکات باید تمامی مبالغ جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان بخش خمام قرار گیرد، افزود: کمیته امداد در همان روز عید سعید فطر و در نهایت در یک بازه زمانی یک روزه مبالغ فطریه‌ها را در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مرکز نیکوکاری مهر مسجد جامع خمام ضمن برپایی استقرار یک ایستگاه در داخل صحن مسجد جامع خمام،همشهریان خمامی می توانند ، فطریه و کفاره خود از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۱۳۳ به نام این مرکز واریز کنند.

 

انتهای پیام/۴۵۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads