کد خبر: 201459 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 می 2020 - 10:39

تاسیسات اقامتی گیلان به روی گردشگران گشوده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اعلام کرد: تاسیسات اقامتی استان پس از گذران چندین ماه تعطیلات کرونایی از امروز پذیرای گردشگران است.

به گزارش خوبان، مسعود حلاج پور با تاکید بر اینکه حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است، افزود: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و افزایش حجم سفرها پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات اقامتی و گردشگری با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مدیریت هوشمند این سفرها انجام شده‌است.
وی اظهار داشت: بر همین اساس نظارت، بازدیدهای میدانی و کنترل مرتب بیش از همیشه مورد اهتمام است و همه تاسیسات اقامتی از اول خرداد پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستند.
وی اضافه کرد: واحدهای پذیرایی گردشگری با رعایت کامل دستورالعمل‌ها، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی هوشمند پس از ماه مبارک رمضان مجاز به بازگشایی، ادامه فعالیت و ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران هستند.
حلاج پور با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های این اداره کل است و بخش خصوصی بازوی پر توان دولت در این بخش می باشد، افزود : یکی از وظایف ذاتی این اداره‌کل ایجاد ارتباط سازنده و اتصال بخش خصوصی و دولتی است و توسعه گردشگری بدون همکاری تشکل‌های گردشگری امکان‌پذیر نیست.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان متذکر شد: کیفی سازی خدمات این اداره‌کل مستلزم بهره‌گیری از تجارب ارزشمند نیروهای انسانی کارآزموده است و روند مطلوب فعالیت‌های آن در بهره‌برداری از پروژه‌های مرمتی، گردشگری و ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری فراهم خواهد شد.
 حلاج پور با بیان اینکه ۳۰۰ طرح گردشگری در استان در حال اجراست،پیشرفت طرح های گردشگری استان را مناسب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/۸۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads