کد خبر: 201451 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 می 2020 - 10:21

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف میلیاردی خودروهای احتکار شده در رشت | متهم ۴۷ ساله دستگیر شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۷ دستگاه خودرو احتکار شده به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خوبان،  فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۷ دستگاه خودرو احتکار شده به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص گفت: با توجه به سوء استفاده عده‌ای سودجو از وضعیت موجود در بازار خودرو و افزایش قیمت، شناسایی افرادی که اقدام به احتکار و نگهداری خودروهای صفر کیلومتر کرده‌اند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و احتکار چند دستگاه خودرو سواری صفر کیلومتر در حیاط یک باب منزل ویلایی در شهر رشت کرده است، ماموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز شد، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی در محل اعلامی حاضر شدند.

سردار ملکی ادامه داد: در بازرسی از محل مورد نظر ۷ دستگاه انواع خودرو صفر کیلومتر شامل پراید، چانگان، تیبا، کوییک و نیسان احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۴۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: با دستور قضایی خودروها به پارکینگ منتقل شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودروهای کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان برخورد قاطع و قانونی با احتکار کنندگان را از برنامه‌های اصلی پلیس عنوان کرد و افزود: پلیس به افراد سودجویی که با اقدامات غیر قانونی خود باعث ایجاد التهاب در بازار می‌شوند، اجازه فعالیت نمی‌دهد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads