کد خبر: 201247 - تاریخ: جمعه، 15 می 2020 - 14:17

آیین دومین شب قدر در خشکبیجار زیر سایه کرونا برگزار شد

در دومین شب از لیالی قدر و با بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی و مصلاها شرایط برای حضور روزه داران فراهم شده و مردمان بخش خشکبیجار نیز همانند مردم سایر نقاط گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن حضور یافتتند.

به گزارش خوبان خبر ؛ شاید آن روزها که ویروس کرونا پایش را به سرزمین ما گذاشت فکرش را هم نمی‌کردیم که دو ماه بگذرد و هنوز مهمان سرزده ما باشد میهمانی که به زندگی‌های ما رنگ و رویی متفاوت بخشید و از ما انسان‌های دیگری ساخت.

اما جدای از همه این‌ها، برگزاری آیین‌های شب قدر در مساجد امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با دل‌نگرانی‌هایی همراه بود؛ دغدغه‌هایی که مراسم شب قدر بیست یکم ماه مبارک رمضان با رعایت کلیه اصول بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی بدان پایان داد. 

در دومین شب از لیالی قدر و با بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی و مصلاها شرایط برای حضور روزه داران فراهم شده و مردمان بخش خشکبیجار نیز همانند مردم سایر نقاط  گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن حضور یافته و به دعا و نیایش و عزاداری در فراق مولای متقیان علی (ع) پرداخته و با نجوای «الغوث الغوث» از درگاه خداوند متعال طلب عفو و بخشش گناهان کرده، شفای همه بیماران به ویژه بیماران گرفتار به ویروس کرونا را خواستار شدند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads