کد خبر: 201227 - تاریخ: پنج‌شنبه، 14 می 2020 - 11:38

رئیس آموزش و پرورش خمام:

۶۴ درصد دانش‌آموز و ۸۴ درصد معلم در شبکه آموزشی شاد ثبت نام کردند

رئیس آموزش و پرورش خمام از ثبت نام ۶۴ درصدی دانش آموزان  خمام  در شبکه آموزشی شاد خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۴ درصد معلمان تاکنون عضو این شبکه شدند.

به گزارش خوبان خبر؛ نادر جهان آرا روز گذشته در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش خمام که در سالن جلسات این اداره برگزار شد،با بیان اینکه قبل از بازگشایی مدارس ضدعفونی انجام می شود، اظهار داشت: مدیران واحدهای آموزشی با کمک انجمن اولیاء و مربیان استقبال خوبی از بازگشایی مدارس داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد:مدیران، معلمان و سایر کادر آموزشی مدرسه باید با توجه به ابلاغی که از قبل؛زمان حضورشان مشخص است، در واحدهای آموزشی محل خدمت خود حضور داشته باشند.

 نادر جهان آرا با اشاره به عضویت ۹۸ درصدی دانش آموزان گیلانی در این شبکه،گفت:سامانه شاد برای همیشه درسیستم آموزش و پرورش ماندگار خواهد شد.

در ادامه این جلسه فاطمه میرزا نژاد با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای آموزش و پرورش را مشارکت در تعلیم و تربیت که یکی از مباحث مهم در بیانیه گام دوم انقلاب  می باشد، اظهار داشت:در سند تحول بنیادین نیز به آن تأکید شده و در آن به استفاده از ظرفیت ها و توانایی های سایر ادارات و نهادها در امر تعلیم و تربیت است.

رئیس آموزش و پرورش خمام با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه و مشارکت فرهنگیان و خیرین در این رزمایش، اظهارکرد: ۲۵۰ سبدهای کمک به ارزش ۵۰ میلیون تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از ثبت نام ۶۴ درصدی دانش آموزان خمام در شبکه آموزشی شاد خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۴ درصد معلمان تاکنون عضو این شبکه شدند.

انتهای پیام/۵۶ 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads