کد خبر: 201203 - تاریخ: چهارشنبه، 13 می 2020 - 13:30

فرمانده انتظامی گیلان:

کشف اقلام بهداشتی احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد ریال در رشت

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵ هزار و ۷۷۷ عدد اقلام غیربهداشتی در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خوبان ،  سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف یک کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز در رشت، اظهار کرد: بررسی این موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند مسئول این کارگاه این اقلام را در شرایط غیر مجاز و غیر بهداشتی تهیه می‌کند، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی با نمایندگان تعزیرات، صمت، علوم پزشکی و استاندارد در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در بررسی از این کارگاه سه میلیارد ریال کالای غیر بهداشتی کشف و ضبط شد، گفت: این اقلام شامل ۱۰۴۸ ثوب گان، ۱۱۱۲ عدد کلاه جراحی، ۷۴۲ عدد پاپوش، ۸۳۷ عدد لباس پرستاری، ۱۲ هزار عدد دستکش و ۳۸ طاقه پارچه تولید شده غیربهداشتی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم ۶۵ ساله با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با اخلال گران امنیت و سلامت جامعه برخورد قاطع می‌کند در همین راستا مکان مورد نیز پلمب شد.

سردار ملکی همچنین به کشف سه هزار و ۵۵۰ عدد ماسک خارجی احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهر رشت اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز متهم ۴۸ ساله دستگیر با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4924696

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads