کد خبر: 201010 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 می 2020 - 10:40

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان:

۱۱۲ واحد صنفی متخلف گیلان در دهه اول ماه رمضان پلمب شدند

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب ۱۱۲ واحد صنفی متخلف در دهه اول ماه مبارک رمضان در گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور  با بیان اینکه  برخورد با واحدهای صنفی متخلف در زمینه عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و شعائر دینی و تظاهر به روزه‌‎خواری و رعایت نکردن دستور العملهای بهداشتی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در دستور کار پلیس قرار دارد، ظهار کرد:  با بازدید از  دو هزار و ۹۰۹ واحد صنفی در دهه اول ماه مبارک رمضان؛  ۱۱۲ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی و  دستورالعمل های بهداشتی  پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد
وی در ادامه با تشریح شیوه مجاز فعالیت اصناف  در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: آندسته از رستوران‌ها و آشپزخانه‌هایی که برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مجوز فعالیت دوباره پیدا کرده‌اند باید پس از اذان مغرب فعالیت داشته باشند.
سرهنگ نجفی‌پور با تاکید بر  اینکه در ماه مبارک رمضان  واحدهای صنفی پذیرایی شامل رستوران‌ها، اغذیه و آب میوه فروشی‌ها از اذان صبح تا اذان مغرب تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند برخی از اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ مجوز و رعایت شئونات اسلامی به طوری که تظاهر به روزه‌خواری در ملاء عام نشود اجازه فعالیت بیرون‌بر را خواهند داشت.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان فرماندهی انتظامی استان گیلان  خاطرنشان کرد: پلیس با واحدهای صنفی متخلف و هنجارشکن که حرمت این ماه مبارک را رعایت نکنند، برابر قانون برخورد می‌کند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads