کد خبر: 200930 - تاریخ: دوشنبه، 4 می 2020 - 09:05

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

بازگشایی مدارس مناطق سفید از ۲۷ اردیبهشت

حکیم زاده گفت: مدارس در ۱۳۲ شهرستانی که وضعیت سفید دارند از ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خوبان، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش طی تماس تلفنی شب گذشته با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: در ۱۳۲ شهرستانی که وضعیت سفید دارند مدارس بازگشایی می‌شوند لذا این تصمیم با توجه به اهمیت تداوم آموزش در راستای هدف تکمیل فرایند آموزشی و جبران کمبود های یادگیری گرفته شد.

او ادامه داد: علی رغم همه تلاش ها به دلیل محدودیت در بحث فناوری وزارت آموزش و پرورش می خواهد اطمینان حاصل کند تا دانش آموزان به صورت کامل آموزش دیده باشند و از این فرصت استفاده کند تا امتحانات نیز برگزار شود، باتوجه به اقداماتی که انجام شده از زمان تعطیلی مدارس تاکنون تلاش شده است تا از بستر های مختلف موضوع تداوم آموزشی را دنبال کنیم.

حکیم زاده افزود: مناطق سفید توسط وزارت بهداشت به عنوان مناطق کم خطر اعلام شده است لذا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا موضوع آموزش این دسته از دانش آموزان را داشته باشیم، لذا برای ما تکمیل آموزش و اتمام تمام محتوای برنامه‌های درسی حائز اهمیت است، حداقل یک ماه زمان خواهد برد تا معلمان از آموزش تمامی محتواهای آموزشی اطمینان حاصل کنند و امتحانات نیز برگزار شود.

انتهای پیام/۸۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads