کد خبر: 200867 - تاریخ: شنبه، 2 می 2020 - 21:52

از  ۵۴ نفر از کارگران شهرداری خمام تجلیل شد :

شهردار خمام : مطالبات کارگران و پرسنل شهرداری تا پایان سال گذشته کامل پرداخت شده است / رئیس شورای شهر خمام : کارگران خط مقدم خدمات رسانی به جامعه هستند

وی با اشاره به اینکه اینکه حقوق، مزایا و مطالبات کارگران و پرسنل شهرداری تا پایان سال گذشته کامل پرداخت شده است،افزود:‌برای پرداخت حقوق‌ های فروردین‌ماه سال جاری به ‌زودی اقدام خواهد شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری که در کانون شهید حق شناس خمام برگزار شد،ضمن گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر اظهار داشت:کارگران قشر زحمتکشی در جامعه هستند و تجلیل از زحمات آنان یک وظیفه است.

موس فکور به نقش و جایگاه کارگران را در حوزه تولید و اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت:کارگران نقش انکار ناپذیری در فرآیند تولید و اقتصاد کشور دارند و باید از آنها به صورت جدی حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه اینکه حقوق، مزایا و مطالبات کارگران و پرسنل شهرداری تا پایان سال گذشته کامل پرداخت شده است،افزود:‌برای پرداخت حقوق‌ های فروردین‌ماه سال جاری به ‌زودی اقدام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام نیز در این مراسم، کارگران را خط مقدم خدمات رسانی به جامعه دانست و گفت: مطمئناً کسی منکر خدمات و تلاش‌های شبانه روزی کارگران نیست اما انتظار داریم در نحوه خدمات رسانی اهتمام بیشتری داشته باشند.

مهدی عاشوری با بیان اینکه کارگران شهرداری به صورت شبانه روزی در پاکیزه نگاه داشتن شهر تلاش می‌کنند و در شرایط سخت با زدودن آلودگی‌ها از شهرها سلامتی را به شهروندان هدیه می‌کنند، افزود:  از اسفند ماه سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا کارگران شهرداری همانند کادر درمانی کشور به صورت شبانه روزی در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، اما متأسفانه اسمی از این قشر زحمتکش برده نمی‌شود.

همچنین نائب رئیس شورای شهر خمام گفت:روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا قدردان تلاش‌های کارگران باشیم که تمام هستی خود را در راه کار و کوشش به کار می‌بندند و تمام سختی‌ها  را به جان می‌خرند تا ما به گذران زندگی بپردازیم.

اسماعیل  احمدنیا  با اشاره به اینکه توسعه کشور از مسیر کار و تلاش و توجه به قشر کارگر محقق می‌شود، افزود:  و هر وقت دستان کارگران در چرخه کار باشد قطعا کشوری توسعه‌یافته خواهیم داشت.

بخشدار خمام نیز در این مراسم  با اشاره به اینکه  کارگران را مهمترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند و این هفته فرصت مغتنمی برای کرامت این قشر زحمتکش در عرصه کار و تولید است، افزود: نقش اصلی در تحقق جهش تولید  و اقتصاد کشور بر عهده این قشر است.

رضا مهدوی تولید بر مبنای کار و اشتغال را زمینه‌ساز رفع مشکلات کارگران دانست و بیان کرد: باید برای تحقق شعار سال از فعالان بخش خصوصی به‌ویژه تولیدکنندگان حمایت کنیم تا جهش تولید را در کشور رقم بزنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از ۵۴ پاکبان ها و کارگران تجلیل شدند.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads