کد خبر: 200830 - تاریخ: جمعه، 1 می 2020 - 15:26

فرماندار رشت:

افتتاح راه آهن رشت انزلی تا سال ۱۴۰۰ | اقدامات توسعه‎ای در حال پیگیری است

فرماندار شهرستان رشت گفت: با توجه به اهمیتی که این پروژه می تواند در توسعه اقتصادی استان داشته باشد، تمام تلاش‎ها و پیگیری‌ها بر آن قرار گرفته تا این پروژه تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

به گزارش  خوبان، میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و رئیس جمهور آمریکا به قول خودش با وضع تحریم های فلج کننده به دنبال از هم پاشیدگی نظام اقتصادی و ایجاد بن بست در کشور بود، افزود: اما خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی همچنان با قوت در مقابل همه این تحریم‌ها بدون اینکه مشکلات و کمبودهای محسوسی در کشور ایجاد شود، ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور، گفت: پرتاب این ماهواره و قرار گرفتن آن در مدار زمین یک افتخار ملی در سطح جهان محسوب می شود و همه این دستاوردها در شرایط وجود تحریم های سخت علیه کشور به دست آمده است.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم پرهیز از ایجاد جو یاس و نامیدی در کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه علی رغم همه تحریم های ظالمانه، روند توسعه در کشور متوقف نشده است و این روند با شتاب در حال طی شدن است.

مومنی زاده با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در سطح استان گیلان، تصریح کرد: بهره برداری از بزرگراه و افتتاح خط راه آهن قزوین رشت از جمله اقدامات بسیار بزرگی بود که در همین شرایط تحریم و فشار سخت بین المللی در استان صورت پذیرفت که باید از دولت تدبیر و امید و به طور ویژه از آقای دکتر نوبخت بابت پیگیری هایی که در این زمینه داشته اند، تشکر نماییم.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه راه آهن رشت- انزلی در ادامه خط راه آهن رشت- قزوین از جمله دیگر اقدامات توسعه ای است که با قوت در سطح استان در حال پیگیری است، اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که این پروژه می تواند در توسعه اقتصادی استان داشته باشد، تمام تلاش‎ها و پیگیری‌ها بر آن قرار گرفته تا این پروژه تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/۳۶۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads