کد خبر: 200824 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 آوریل 2020 - 18:28

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان

مدارس غیردولتی هزینه فوق‌برنامه را برگردانند

به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی مدیران این مدارس موظف هستند هزینه‌های فوق‌برنامه را به اولیا برگردانند.

به گزارش خوبان، نادر جهان‌آرای امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر پرداخت کامل حقوق معلمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا آموزش در مدارس به‌صورت غیرمجازی آغازشده و این روند در مدارس غیردولتی هم تاکنون ادامه دارد لذا مدیران مدارس غیردولتی باید طبق قرارداد حقوق معلمان خود را پرداخت کنند.

وی‌ با اشاره به وضعیت هزینه آموزش‌های فوق‌برنامه در مدارس غیردولتی گفت: مدیران مدارس غیردولتی باید هزینه‌های فوق‌برنامه را به اولیا برگردانند همچنین اولیا هم موظف هستند شهریه کامل این‌گونه مدارس را پرداخت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان همچنین با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات در مقاطع مختلف تحصیلی تصریح کرد: امتحانات در دوره ابتدایی به‌صورت ارزشیابی بوده و در مقاطع دیگر هم به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود همچنین امتحانات پایه ۱۲ هم با رعایت پروتکل بهداشتی به‌صورت حضوری و بافاصله اجتماعی در خردادماه برگزار می‌شود.

جهان‌آرای با اذعان به اینکه مدارس غیرانتفاعی دارای ظرفیت خوبی به لحاظ تحصیلی هستند، افزود: در استان گیلان ۹۰۰ مدرسه غیردولتی ۶۰ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads