کد خبر: 200798 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 آوریل 2020 - 16:45

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت خبر داد ؛

موج همدلی مردم بخش خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء با توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت مقداد شهرستان رشت از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء  با توزیع چهار ‌هزار بسته معیشتی خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده ناحیه مقاومت مقداد شهرستان رشت از آغاز رزمایش کمک مؤمنانه در بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشاء  با توزیع چهار ‌هزار بسته معیشتی خبر داد.

 سرهنگ شهرام قاسمی  روز گذشته در مراسم آغاز رزمایش که در مسجد جامع خمام  برگزار شد، عنوان کرد: برای پخش بسته‌ها و توزیع عادلانه این کمک‌ها افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان شناسایی شده و در یک بانک جامع اطلاعاتی قرار گرفتند تا به‌صورت منظم و در کمترین زمان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نحوه توزیع این بسته با محوریت مساجد انجام خواهد شد، گفت: این بسته با مشارکت خیران، مردم و نهادهای انقلابی و مسولین  در این امر خداپسندانه تهیه و امروز به صورت همزمان در سراسر استان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت مقداد شهرستان رشت با بیان اینکه این بسته‌ها شامل گوشت، مرغ، حبوبات، برنج، ماکارونی و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها است، تصریح کرد: در مجموع برای تهیه ۴ هزار بسته کمک معیشتی هرکدام از بسته ها ۳۰۰ تومان  هزینه شده است.

 وی با اشاره  به این رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا انجام می‌شود، گفت: توزیع بسته‌های حمایتی تا پایان عید فطر ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/۹

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads