کد خبر: 200732 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 آوریل 2020 - 10:08

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان مطرح کرد

اجرای طرح نظارت بر اقلام پرمصرف رمضان در گیلان/ تشکیل ۳۸ پرونده

مدیرکل تعزیرات گیلان، با بیان اینکه همه ساله گشت های تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ضیافت» اجرا می شود، گفت: از هفته گذشته تاکنون ۱۵۶ مورد گشت بازرسی مشترک انجام شده است.

به گزارش خوبان، منصور انصاری، با بیان اینکه همه ساله گشت های تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ضیافت» اجرا می شود، اظهار کرد: اکیپ های گشت سیار را با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت و دامپزشکی یک هفته قبل از ماه رمضان تشکیل دادیم.

وی از نظارت بر اقلام پرمصرف این ایام از جمله حبوبات، گوشت، تخم مرغ، میوه، زولبیا و بامیه و… توسط اکیپ های گشت سیار در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا طی امسال، گشت های مشترک با دقت بیشتری در حوزه بهداشت به ویژه عرضه مواد غذایی و مایحاج روزانه مردم عمل می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با اشاره به برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف از حیث عدم رعایت موازین بهداشتی، گفت: دست فروشانی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند نیز جمع آوری خواهند شد. همچنین واحدهای صنفی نباید اقدام به توزیع اقلامی کنند که در حیطه شرح وظایفشان نیست.

انصاری، از انجام ۱۵۶ مورد گشت بازرسی مشترک از هفته گذشته تاکنون خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۳۸ مورد تشکیل پرونده تخلف و دو مورد پلمب واحد عرضه کننده مواد غذایی داشتیم.

وی گشت های مشترک تعزیرات را جدا از گشت های صمت و اتاق اصناف دانست و یادآور شد: وظیفه ذاتی مرکز بهداشت و دامپزشکی نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی است، اما روزانه ۱۵ اکیپ گشت تعزیرات در سطح استان اعزام می کنیم.

مدیرکل تعزیرات گیلان، با بیان اینکه در گشت های مشترک اقدام به تشکیل پرونده و رسیدگی و پلمب در محل می کنیم، ادامه داد: تعزیرات آمادگی دارد با همه دستگاه ها گشت مشترک داشته باشد.

انصاری از مردم خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا از مراکز معتبر خرید کنند و گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف بهداشتی یا گران فروشی به ویژه در اقلام پرمصرف با شماره ۱۲۴ صمت یا ۱۳۵ تعزیرات تماس بگیرند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads