کد خبر: 200709 - تاریخ: دوشنبه، 27 آوریل 2020 - 13:09

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد ؛

افزایش ۹۳ درصدی ورود خودروها به گیلان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از اول تا هفتم اردیبهشت ماه ورودی خودروها به استان نسبت به هفته قبل از آن بیش از ۹۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش خوبان، سبحان اله علیپور افزود: طی این مدت ۲۴۱ هزار و ۲۲۵ دستگاه خودرو وارد استان و۲۲۳ هزار و  ۵۸۷ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده اند که آمار ورودی به استان افزایش ۹۳ درصدی و خودروهای خروجی هم ۵۵ درصد نسبت به هفته گذشته رشد دارد.  

وی بیشترین میزان ورودی را  از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۹۸ هزار و ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر- چابکسر با تعداد ۷۰ هزار و ۳۱۱  وسیله نقلیه عنوان کرد.

علیپور همچنین بیشترین میزان خودروهای خروجی را از طریق محور آزادراه رشت- قزوین به تعداد ۸۶ هزار و ۷۲۴  وسیله نقلیه عنوان کرد.

به گفته علیپور؛ بیشترین آمار خودروهای ورودی به استان در فاصله زمانی اول تا هفتم اردیبهشت ماه؛  مربوط به روز چهارشنبه سوم اردیبهشت با تعداد۳۸ هزار و ۸۱۸ وسیله نقلیه و  بیشترین خروجی هم مربوط به روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه به ۴۳ هزار و ۹۰۸ دستگاه خودرو بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در استان طی ۲۴ ساعت گذشته؛ محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با متوسط تردد ساعتی یک هزار و ۲۰۹ وسیله نقلیه و با سرعت متوسط ۶۸ کیلومتر در ساعت و پس از آن محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با متوسط تردد ساعتی (یک هزار و ۱۹۸ وسیله نقلیه) و با سرعت متوسط ۷۱ کیلومتر در ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بوده اند.

انتهای پیام/۸۵۲۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads