کد خبر: 20063 - تاریخ: شنبه، 2 مارس 2013 - 22:34

جلسه هماهنگی اجرای طرح درختکای بخش خمام

جلسه هماهنگی اجرای طرح درختکاری بخش خمام صبح روز چهارشنبه با حضور فریبرز چراجی معاون اداره راه و شهرسازی رشت در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان: جلسه هماهنگی اجرای طرح درختکاری بخش خمام صبح روز چهارشنبه (9/12/1391) با حضور فریبرز چراجی معاون اداره راه و شهرسازی رشت، پورهادی سرپرست شهرداری خمام، منوچهر عاشوری معاونت بخشداری خمام و جمعی از مسئولین بخش ، به ریاست حسین ذاکر استقامتی بخشدار خمام در سالن اجتماعات بخشداری خمام برگزار گردید.

DSCF4744

در ابتدا بخشدار خمام ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ی منابع طبیعی، در خصوص اهمیت درخت و درختکاری سخنانی ایراد نمود و ادامه داد: در تاریخ 25/10/1391 دستورالعملی را استاندار محترم ابلاغ نمودند به جهت سازوکار کاشت نهال در راه های مواصلاتی سراسر استان که شامل شهر رشت و بخش خمام نیز می باشد. لذا قرار است استاندار محترم روز سه شنبه (15/12/1391) به صورت نمادین به منظور کاشت نهال در کمربندی خمام حضور پیدا نمایند.

DSCF4727

لذا همه ی ما باید با آمادگی کامل تلاش نماییم تا این کار مهم بدون هیچ گونه مشکلی انجام پذیرد.

استقامتی در بخش دیگری از سخنانش تاکید نمود: یکی از موارد مهم در این رابطه پاکسازی مسیرهای اصلی است که انتظار داریم اداره ی محترم راه و شهرسازی با همکاری دهیاران محترم قبل از پانزدهم اسفند نسبت به پاکسازی و زیباسازی راه های اصلی اقدامات لازم را به عمل آورند.

DSCF4719

بخشدار در پایان سخنانش مطالب مبسوطی در خصوص تهیه نهال توسط منابع طبیعی شهرستان رشت –  تمهیدات لازم توسط شهرداری جهت کاشت 4 کیلومتر از نهال کاری مسیر اصلی شهر و کمربندی ایراد نمود.

در ادامه ی جلسه هر یک از حاضرین نقطه نظرات خود را مطرح نموده و جلسه با تصویب 10 مصوبه به اتمام رسید.

DSCF4716 DSCF4722 DSCF4725

 

انتهای پیام/93


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads