کد خبر: 200584 - تاریخ: چهارشنبه، 22 آوریل 2020 - 18:13

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت خبر داد :

۱۰۰۰ بسته مواد غذایی در بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء توزیع می شود

سرهنگ شهرام  قاسمی، افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه تعداد ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی با ارزش مالی و ۳۵۰ میلیون تومان با استفاده از ظرفیت خیرین  بخش های مذکور  و سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت تهیه شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه فضای مجازی به عنوان پل ارتباطی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی به رسانه ای قابل دسترس و فراگیر تبدیل شده است ، گفت: دشمنان از با جنجال رسانه ای و شانتاژهای خبری دروغ نمی خواهند که صدای حق به گوش مردم برسد.

سرهنگ شهرام  قاسمی با بیان اینکه امروز خبرها در فضای مسموم مجازی از طریق رسانه های دروغ پرداز بیگانه در اختیار مردم قرار میگیرد ، تصریح کرد: با شروع ویروس کرونا در جهان و البته ایران از نظر  نماینده بهداشت جهانی ایران را به عنوان دومین کشور موفق در مبارزه با کرونا معرفی می نماید ولی متاسفانه رسانه های معاند این واقعیت را وارونه جلوه میدهند.

وی افزود : امروز منافقین و رژیم صهیونیستی با سرمایه گذاری در فضای مجازی و با انواع ترفندها در صدد ایجاد فشار و جنگ روانی علیه ملت عزیز ما هستند.

سرهنگ شهرام قاسمی با اشاره به مشکلات ناشی از پسا کرونا و مسائل اقتصادی پس از آن یادآور شد: رزمایش مواسات فرمانی از سوی مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان است و اقدامی مثبت در راستای حمایت و کمک به افراد نیازمندی است که در روزهای درگیری با کرونا آسیب دیدند.

وی با اشاره به اینکه  بعد از فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان تحت عنوان همدلی ، مواسات و کمک مومنانه ، تمامی نهادهای فرهنگی و مردمی پای کار آمده اند ، بیان داشت: سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت نیز در کنار مردم این رزمایش بزرگ را با محوریت پایگاههای مقاومت خمام ، خشکبیجار ، لشت نشاء و زیباکنار و در امر شناسایی هموطنان آسیب دیده و شناسایی خیرین شروع کرده است.

سرهنگ شهرام  قاسمی، افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه تعداد ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی با ارزش مالی و ۳۵۰ میلیون تومان با استفاده از ظرفیت خیرین  بخش های مذکور  و سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت تهیه شده است.

وی به آغاز توزیع این بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج ، گوشت، مرغ ، حبوبات و… است که که طی روز های آینده  در بین مردم آسیب دیده توزیع خواهد شد.

سرهنگ شهرام  قاسمی با بیان اینکه این رزمایش در دو مرحله برنامه‌ریزی‌شده که در مرحله اول از نیمه شعبان آغاز و تا ۱۵ ماه رمضان ادامه‌دارد، افزود: خیرین می توانند به پایگاه ها و حوزه ه های مقاومت مراجعه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت به حضور برادران سپاهی و بسیجی در کنار کادر درمان به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، خاطرنشان کرد: به دلیل درگیر شدن کادر درمان با ویروس کرونا و از طرفی دیگر حضور بیش از ظرفیت بیماران در مراکز درمان احساس کردیم که باید نیروی‌های بسیجی و سپاهی در کنار کادر درمان قرار بگیرند.

سرهنگ شهرام  قاسمی، یادآور شد: این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

همچنین در ادامه این نشست  مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت با اشاره دشمنان می خواستند بوسیله این ویروس منحوس به اهداف شوم خود برسند ولی با یاری خداوند کاری را نتوانست انجام دهند ، افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس علیرغم اینکه تمام توان خود را برای ضربه به انقلاب متمرکز کرده بود ولی نتوانستند .چون یدالله فوق ایدهم و دست خداوند بالاتر از همه دستهاست.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه ویروس کرونا با وجود تهدید سلامت و تلفات انسانی که در جهان داشت، موجب شکست هیمنه دشمنان و بروز و ظهور اسلام ناب در جهان شد ،افزود : کرونا همدلی و همبستگی ملت ایران در برابر مشکلات را به چشم دنیا کشیده است، همبستگی که تا پایان این بحران به یقین ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۱۲۵۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads