کد خبر: 200504 - تاریخ: یکشنبه، 19 آوریل 2020 - 16:39

منتخب رشت در مجلس یازدهم:

لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکلات موقوفات لشت نشا

احمدی با تأکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکلات موقوفات لشت نشا، گفت: باید مسائل به صورت شفاف با مردم این منطقه در میان گذاشته شود تا وقف را مانع توسعه تصور نکنند.

به گزارش خوبان خبر ؛  محمدرضا احمدی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در این اداره کل تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید دو اصل وحدت و خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به سلایق متفاوت نمایندگان اشاره کرد و افزود: وجود سلایق مختلف نباید سبب شود تا خرد جمعی و وحدت تحت شعاع قرار گیرد بلکه باید با وحدت در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود.

منتخب رشت در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه اینکه مردم به منتخبان مجلس یازدهم به عنوان نمایندگان جبهه انقلاب رأی داده اند، ادامه داد: عملکرد بد مسئولان به پای انقلاب و اسلام نوشته می‌شود لذا باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ورود سرمایه به استان گیلان را یکی از اولویت‌ها منتخبان مجلس یازدهم گیلان عنوان و تصریح کرد: مشکلات اوقاف و امور خیریه باید شناسایی شده به منتخبان اعلام شود تا در دستور کار خود قرار دهند.

احمدی با اشاره به مشکلات امامزاده هاشم و با بیان اینکه باید جلسه‌ای ویژه در این زمینه برگزار شود، افزود: محرومیت منطقه امامزاده هاشم باید به برکت وجود این امامزاده برطرف شود.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای حل مشکلات موقوفات لشت نشا، گفت: باید مسائل به صورت شفاف با مردم این منطقه در میان گذاشته شود تا وقف را مانع توسعه تصور نکنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads