کد خبر: 200394 - تاریخ: چهارشنبه، 15 آوریل 2020 - 19:09

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خمام خبر داد ؛؛

یک سالن ورزشی متخلف در شهر خمام پلمپ شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خمام ، گفت: با توجه به دستور العمل هیئت وزیران و اداره کل ورزش و جوانان گیلان مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اما یک سالن ورزشی متخلف در شهر خمام به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های تعطیلی توسط اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خمام امروز در گفت و گو با با خبرنگار ما، گفت: با توجه به دستور العمل هیئت وزیران و اداره کل ورزش و جوانان گیلان مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اما یک سالن ورزشی متخلف در شهر خمام به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های تعطیلی توسط  اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد.

 بابک خلیلی با اشاره به اینکه در پی شیوع ویروس کووید ۱۹( کرونا) این اداره کل تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تدارک و به اجرا گذاشته که تعطیلی تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی و مسابقات ورزشی از جمله آنها است، افزود : شهروندان خمامی می توانند در صورت مشاهده فعالیت مکان ورزشی اعم از خصوصی و دولتی یا نیروی انتظامی اطلاع داده تا اقدام لازم انجام گیرد.

وی ادامه داد: پیرو هشدار‌های قبلی ستاد مقابله با کرونا از سوی صداو سیما و رسانه های محلی در خصوص تعطیلی سالن‌های ورزشی در راستای اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و مردم، هر باشگاه ورزشی که اقدام به فعالیت در این شرایط کند، متخلف شناخته می‌شود و برخورد‌های قانونی با صاحبان این اماکن صورت خواهد گرفت.

به گزارش خوبان خبر ؛ در ابلاغیه ای در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت تمام باشگاه های ورزشی، استخرهای شنا و سالن های بدنسازی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلق درآمده است.

انتهای پیام/۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads