کد خبر: 200378 - تاریخ: چهارشنبه، 15 آوریل 2020 - 09:45

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان ؛

رشد ۷۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا طی فروردین در بنادر گیلان

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از رشد ٧٠ درصدی تخلیه و بارگیری و افزایش سه برابری صادرات کالاهای غیرنفتی در ۲۵ روز نخست فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان خبر داد.

به گزارش خوبان، حمیدرضا آبایی روز چهارشنبه  با اعلام این مطلب گفت : طی این مدت میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر انزلی به میزان ۹۰ هزار تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد رشد دارد.
وی افزود: در همین مدت صادرات کالای غیر نفتی بندر انزلی به میزان ۳۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت که رشد قابل توجهی را نشان می دهد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به رشد ۲۴ درصدی ورود شناورها به بنادر استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته تاکید کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا با ایجاد تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه و تلاش مضاعف کارگران شرکت ها، پایانه دریایی، اپراتورها و کارکنان خدوم بنادر انزلی و آستارا، فعالیتهای دریایی و بندری بنادر استان و ارائه خدمات به مشتریان بصورت شبانه روزی و بدون وقفه ادامه داشته و این دو بندر در زمینه تامین کالاهای اساسی و غلات نقش بسزایی داشتند.
آبایی با اشاره به انجام فعالیت های اجتماعی و کمک به نیازمندان در روزهای مقابله با کرونا توسط کارکنان بنادر و دریانوردی گیلان افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم کمک رسانی به مردم در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان و نیروهای ارتش قرار گرفتیم.

 وی گفت : علاوه بر در اختیار قرار دادن تجهیزات و دستگاه های بنادر و دریانوردی اعم از خودروهای آتش نشانی و نیروی انسانی مورد نیاز در ضدعفونی و گند زدایی معابر به مدت چندین روز متوالی، از پایانه دریایی بنادر و دریانوردی گیلان به عنوان محل انبار و بسته بندی و توزیع کالاهای حمایتی و کمک معیشتی برای افراد نیاز مند شهرستان استفاده شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads