کد خبر: 200228 - تاریخ: جمعه، 10 آوریل 2020 - 10:23

آیت‌الله فلاحتی در دیدار مدیرکل و معاونان اداره اطلاعات گیلان:

سربازان گمنام امام زمان(عج) از سرمایه‌های بنیادین انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان به نقش بی بدیل سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفظ مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سرباز گمنام کسی است که جان خود را برای حفظ مردم فدای راه امام حسین(ع) می کند.

 به گزارش خوبان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره اطلاعات استان به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان(عج) با تبریک این روز به تمام سربازان گمنام امام عصر(عج) اظهار کرد: سلام و درود خدا بر آن انسان نورانی و الهی که حلقه میان بشریت و خداوند است.

وی، انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی مورد تایید تمام اولیای الهی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام خمینی(ره) بنیانگذار نهضت عظیم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ثمره تلاش های امام عظیم شان بود که به اینجا رسیده است.

آیت الله فلاحتی، یکی از دلایل غیبت امام زمان(عج) را وجود دشمنان علیه ایشان دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز دارای دشمنانی است که به دنبال نابودی این پدیده انقلابی هستند.

وی با اشاره به اینکه اراده الهی بر این تعلق گرفته تا انقلاب اسلامی بماند، خاطرنشان کرد: انسان هایی مانند پاره های آهن گداخته همواره برای دفاع از انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به حفظ انقلاب اسلامی توسط اموری اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان مدت ۸ سال برای دفاع از این مرز و بوم مجاهدانه جنگیدند تا کشور حفظ شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروها و نهادهای شکل گرفته پس از انقلاب اسلامی مانند سپاه و وزارت اطلاعات نقش اساسی در حفظ نظام اسلامی داشته اند، اظهار کرد: نیروهای وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان(عج) محسوب می شوند و نقش اساسی در حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی داشته اند.

وی به نقش بی بدیل سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفظ مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: سرباز گمنام کسی است که مردم او را نمی بینند اما او جان خود را در راستای رضای خدا برای حفظ مردم فدای راه امام حسین(ع) می کند.

امام جمعه رشت، سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را از سربازان گمنام این دوران عنوان کرد و افزود: سرباز گمنام به معنای آن است که انسان هر کاری انجام می دهد علاقمند نیست از او تجلیل شود و تنها رضای خدای متعال را در نظر دارد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اوج شکوفایی انسان هایی بود که به طور گمنام از نظام حمایت کردند، بیان کرد: خدای متعال انسان های گمنام را به اوج می رساند و نام آنها را پر آوازه می کند.

وی، سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را یکی از سرمایه های انسانی بنیادین انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: منابع انسانی که اوج بگیرد و برای رضای خدا و جامعه باشد به او سرمایه انسانی بنیادین می گویند و امروز این سرمایه های انسانی به نام سربازان گمنام شناخته می شوند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads