کد خبر: 200195 - تاریخ: چهارشنبه، 8 آوریل 2020 - 09:10

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رشت ؛

اجرای ۱۰۰ درصدی طرح غربالگری کرونا در بخش‌های شهرستان رشت

معاون سیاسی- امنیتی فرماندار رشت با بیان اینکه ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر رشت به دلیل فقدان اطلاعات تماس از طرح ملی غربالگری کرونا جا مانده است، افزود: این طرح به صورت ۱۰۰ درصدی در سطح بخش‌های شهرستان رشت اجرایی شده است.

به گزارش خوبان، فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه اجرای طرح غربالگری کرونا در سطح شهرستان رشت، ۸۲ درصد پیشرفت داشته است، افزود: طرح غربالگری در سطح بخش های شهرستان به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شده است.

وی فقدان اطلاعات برخی از شهروندان رشت را از عومل کند بودن اجرای این طرح در سطح شهر رشت عنوان کرد و افزود: در حال حاضر  ۲۰۰ هزار نفر جمعیت شهر رشت به دلیل عدم وجود اطلاعات شفاف، شناسایی نشدند که نیاز است از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی جهت شناسایی این افراد استفاده شود.
 
معاون‌سیاسی- امنیتی فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم پیگیری جدی ادارات کمیته امداد، بهزیستی، اصناف در راستای شناسایی جمعیت هدفی که تاکنون در طرح غربالگری شناسایی نشدند، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت شناسایی و غربالگری ۲۰۰هزار نفر از جمعیت باقیمانده استفاده شود.
 
سعیدی کیا استفاده از ظرفیت نانوایی ها را از جمله راهکارهایی دانست که می توان جهت شناسایی افرادی که تاکنون در طرح غربالگری شرکت نکرده اند از آن بهره گرفت و افزود: در همین راستا فرم هایی در اختیار نانوایی های حواشی شهر و مناطق محروم قرار خواهد گرفت تا اطلاعات افرادی که تاکنون در طرح غربالگری شرکت نکرده اند ثبت شود.
وی در پایان با بیان اینکه اجرای کامل طرح غربالگری بیماری کرونا می‌تواند گامی اساسی در جهت کنترل بیماری کرونا محسوب شود، از شهروندانی که تا کنون اطلاعات آنان در این طرح ثبت نشده است، خواست: با مراجعه به سامانه خود اظهاری وزارت بهداشت به متولیان امور سلامت در ریشه کنی بیماری کرونا کمک کنند.

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads