کد خبر: 200104 - تاریخ: یکشنبه، 5 آوریل 2020 - 09:35

از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان ؛

اعلام شروط‌ بازگشایی کارخانه‌های گیلان

بنابر اعلام معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار گیلان، کارخانه‌های استان برای فعالیت باید سه شرط کاهش ساعت کار، شیفت‌بندی نیروها و کاهش تعداد آنان تا یک‌سوم را اجرایی کنند.

به گزارش خوبان، آرش فرزام صفت در چهاردهمین جلسه کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد کرونای استان با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی باید دستور العمل‌های وزارت بهداشت را اجرایی کنند، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت مسؤولان کشوری، کنترل شیوع کرونا است به همین دلیل تمام واحدهای تولیدی و کارخانه‌های استان باید به تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عمل کنند و وظیفه نظارت این کار مربوط به سازمان صمت و اداره کل تعاون است‌.

وی با تأکید بر لزوم توجه مدیران واحدهای تولیدی به حفظ سلامت کارگران افزود: تمام سعی مسؤولان استانی بر این است تا تولید در استان گیلان متوقف نشود ولی نباید برای افزایش تولید سلامت مردم به خطر بی افتد‌ و باید مدیران واحدهای تولیدی به حفظ سلامت کارگران خود توجه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اذعان به اینکه دولت برای واحدهای تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته، تصریح کرد: دولت برای واحدهای تولیدی که نیروهای خود را تعدیل نکرده و به پروتکل‌های وزارت بهداشت توجه کردند تسهیلات و حق بیمه کارفرما در نظر گرفته است.

فرزام صفت با اشاره‌ چگونگی فعالیت کارخانه‌های تولیدی در استان گیلان بیان کرد: کارخانه‌های تولیدی می‌توانند با کاهش ساعت کار، شیفت بندی نیروها و کاهش تعداد آنان تا یک‌سوم، به فعالیت ادامه دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads