کد خبر: 200088 - تاریخ: شنبه، 4 آوریل 2020 - 09:34

اقامت گردشگران در گیلان به صفر رسید

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: اقامت گردشگران در مکان های اقامتی استان در بحران شیوع کرونا به صفر رسیده است.

به گزارش خوبان، حمید رضا آذر پور روز شنبه در جعع خبرنگاران گفت : شعار امسال در برنامه ریزی نوروزی ” گیلان رویایی سبز در بستری از تاریخ کهن ” انتخاب شده بود که متاسفانه بدلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت های گردشگری تعطیل شد و از گردشگران خواسته شد به گیلان سفر نکنند. 
وی اظهار داشت : در این راستا هیچ واحد پذیرایی در استان حق ارائه خدمات نداشت و برخی خانه مسافرها و واحدهای غیرمجاز که با وجود اطلاع‌رسانی ها ، اقدام به فعالیت و پذیرش مسافر کرده بودند طی هماهنگی با اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و بسیج مردم محلی شناسایی ‌شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و مصوبات شورای سلامت در مرکز استان و شهرستان‌ها و با توجه به سطح بالای شیوع این ویروس در استان و ضرورت رعایت ضوابط و آئین نامه‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری و نظارت بر اجرای صحیح ضوابط ابلاغ ‌شده، بازدیدهای انفرادی سازمانی و گروهی بین دستگاهی متشکل از دستگاهای ذیربط از تاسیسات گردشگری استان به‌صورت روزانه، مستمر و با جدیت در حال انجام است.

انتها پیام/۲۵۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads