کد خبر: 199993 - تاریخ: چهارشنبه، 1 آوریل 2020 - 11:53

رگبار و رعد و برق در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور جریانات ناپایدار و مهیا شدن شرایط برای افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و تگرگ از فردا تا پنجشنبه در استان است.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار جریانات جنوبی تا پایان هفته در منطقه است؛   بنابراین در بعضی نقاط وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: چهارشنبه شب هم با تقویت ناپایداری ها، بارش های رگباری به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وی  رگبار باران، وزش باد موقتی شدید، احتمال رعد و برق، و تگرگ و مه گرفتگی  به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها را از ویژگی های این  سامانه جوی عنوان و تصریح کرد:آبگرفتگی مقطعی، جاری شدن سیلاب، احتمال اصابت صاعقه و تگرگ، لغزندگی و کاهش دید در جاده ها و گردنه های کوهستانی در استان تا اوایل صبح پنجشنبه دور از انتظار نیست.

غلامی حداکثر دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به رودبار با ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و دیلمان و جیرنده با چهار درجه سانتی گراد بالای صفر کمترین دمای استان دانست.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی  گیلان تصریح کرد: دمای رشت نیزطی این مدت حداقل ۱۱ و حداکثر  ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads