کد خبر: 199965 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 مارس 2020 - 11:48

کرونا ورود به تنها ساحل بخش خمام را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد

منطقه‌ی ساحلی جفرود بالا خمام  یکی از سواحل دریای کاسپین در استان گیلان است که امکان تماشای امواج خروشان دریا و لذت بردن از حضور در ساحل زیبا را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌سازد. این منطقه در حوزه‌ی ساحلی و جلگه‌ای یکی از مناطق مصوب طبیعت گردی گیلان است که این روز ها با شیوع ویروس گیلان تنها ساحل بخش خمام را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ منطقه‌ی ساحلی جفرود بالا خمام  یکی از سواحل دریای کاسپین در استان گیلان است که امکان تماشای امواج خروشان دریا و لذت بردن از حضور در ساحل زیبا را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌سازد. این منطقه در حوزه‌ی ساحلی و جلگه‌ای یکی از مناطق مصوب طبیعت گردی گیلان است که این روز ها با شیوع ویروس گیلان تنها ساحل بخش خمام را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند.

حر ترابی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر ، با هدف از اجرای فاصله گذاری اجتماعی در روستای جفرود بالا برای مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا عنوان کرد: به این منظور بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به استناد مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان رشت و خمام کلیه تفرجگاه ها و ساحل جفرود بالا از ورود افراد غیر بومی و مسافرین مسدود شده است.

 دهیار روستا حفرود بالا با اشاره به استمرار اعمال این ممنوعیتها تا اطلاع ثانوی از تشدید این تدابیر در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد و از شهروندان خواست تا ماندن درخانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads