کد خبر: 199956 - تاریخ: دوشنبه، 30 مارس 2020 - 17:34

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان

راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از راه‌اندازی ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام به‌منظور ضدعفونی کردن معابر عمومی از طریق آب‌ژاول خبر داد.

 به گزارش خوبان، سید محسن حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاران بنده در اداره آب و فاضلاب از همه ظرفیت‌ها برای کنترل شیوع کرونا استفاده کرده است، اظهار کرد: در روزهای کرونایی گیلان مصرف آب در گیلان به‌شدت با افرایش مواجه بوده است و مجبور شدیم به‌منظور جلوگیری از قطعی آب از همه ظرفیت‌های ذخیره آب استفاده کنیم و مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

وی با اشاره به افتتاح سامانه گندزدایی پیشرفته در شهرستان لاهیجان گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها در کنترل شیوع کرونا گندزدایی معابر عمومی است به همین دلیل امروز توانستیم سامانه گندزدایی پیشرفته الکترولیز نمک طعام را در لاهیجان افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اذعان به اینکه در سامانه گندزدایی پیشرفته در لاهیجان روزانه پنج هزار محلول گندزدایی تولید می‌شود، افزود: در این سامانه پیشرفته روزانه پنج هزار محلول آب‌ژاول برای گندزدایی در لاهیجان تولید می‌شود.

حسینی از راه‌اندازی چند سامانه الکترولیز نمک طعام در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: در هفته‌های گذشته توانستیم ۶ سامانه الکترولیز نمک طعام با میزان تولید ۳۵ هزار لیتر آب‌ژاول در گیلان راه‌اندازی کنیم‌.

وی با تأکید بر اختصاص ۲۹ هزار لیتر آب‌ژاول به نهادهای خدمات رسان استان تصریح کرد: استفاده از آب‌ژاول یکی از بهترین راه‌ها برای ضدعفونی کردن معابر عمومی است و تاکنون ۲۹ هزار لیتر آب‌ژاول در اختیار بیمارستان، ارتش، سپاه پاسداران و شهرداری‌ها قرارگرفته است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads