کد خبر: 199949 - تاریخ: دوشنبه، 30 مارس 2020 - 10:26

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان تأکید کرد:

اجرای طرح فاصله‌‎گذاری اجتماعی در گیلان مورد حمایت قاطع دستگاه قضایی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه عمده مردم و مغازه داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرح مشارکت بسیار خوبی داشته اند، متذکر شد: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی مواجه می شوند و واحد صنفی مربوطه پلمپ می شود.

 به گزارش خوبان، سیدمهدی فلاح میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از حمایت قاطع از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان خبر داد.

دادستان مرکز استان گیلان با تقدیر از اصناف و صاحبان کسب و کار جهت همراهی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در گیلان گفت: عمده مردم و مغازه داران با تعطیلی واحد صنفی خود در این طرح مشارکت بسیار خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه دادستانی از اجرای کامل این طرح حمایت می کند متذکر شد: معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی مواجه می شوند و واحد صنفی مربوطه پلمپ می شود.

فلاح میری همچنین به ممنوعیت تردد خودروی مسافران در شهرهای استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: مبادی ورودی استان تحت کنترل شدید نیروهای انتظامی است و از ورود خودرو با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری به عمل می آید.

وی ضمن درخواست از هموطنان برای عدم مراجعه و سفر به گیلان، عنوان نمود: در حال حاضر تنها امکان خروج مسافران از گیلان از طریق راه های اصلی و کنارگذر شهرها وجود دارد و خودروی غیربومی در صورت تردد درون شهری به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و به مدت یکماه با لحاظ هزینه ها توقیف میگردد.

این مقام ارشد قضایی همچنین به افراد غیر بومی که خودرو شخصی را در ورودی های استان پارک کرده و با خودرو کرایه ای قصد ورود به استان و عزیمت به ویلاهای خود را دارند هشدار داد و متذکر شد: با رصد راه ها  و پارکینگ های ورودی استان با این دسته اشخاص ضمن توقیف خودرو، با تشکیل پرونده قضایی به جرم تهدید علیه بهداشت عمومی، برخورد قانونی می گردد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads