کد خبر: 199927 - تاریخ: یکشنبه، 29 مارس 2020 - 17:19

مسئول مرکز جامع سلامت شماره ۲ خمام ؛

۹۶ درصد مردم بخش خمام پایش غربالگری کرونا شدند

چیترا ستوده ظهر امروز در گفتگو با خوبان خبر، ضمن بیان اینکه ۹۶ درصد مردم بخشخ مام پایش غربالگری کرونا شدند، ابراز داشت: در این طرح ضمن تماس با شهروندان تلاش شد تا موارد مشکوک شناسایی و درباره قرنطینه خانگی نکات لازم به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ چیترا ستوده  ظهر امروز در گفتگو با خوبان خبر، ضمن بیان اینکه ۹۶ درصد مردم بخشخ مام پایش غربالگری کرونا شدند، ابراز داشت: در این طرح ضمن تماس با شهروندان تلاش شد تا موارد مشکوک شناسایی و درباره قرنطینه خانگی نکات لازم به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی بابیان اینکه افراد مشکوک مجدد غربالگری و پایش خواهند شد، افزود: با شناسایی موارد مشکوک در مرحله بعد دوباره با این افراد تماس گرفته خواهد شد تا در موارد حاد به مراکز درمانی مراجعه و اگر لازم باشد در بیمارستان بستری شوند.

مسئول مرکز جامع سلامت شماره ۲ خمام بابیان اینکه طرح غربال‌گری کرونا به‌صورت جدی از ۱۹ اسفندماه ۹۸ شروع شد و هنوز نیز ادامه دارد، ابراز داشت: زمانی تماس با شهروندان گرفته می‌شود اطلاعات لازم در اختیار شهروندان قرارگرفته شده و آگاهی بخشی انجام می‌شود و اگر سؤالی هم داشته باشند به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

ستوده در ادامه تصریح کرد: ۳۵ نفر به‌ صورت مستقیم در این طرح درگیر هستند از سویی تمام  خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه بهداشت در این طرح همکاری می‌کنند.

 انتهای پیام*/۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads