کد خبر: 199854 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 مارس 2020 - 14:14

فرماندار شهرستان رشت ؛

همکاری اصناف در مقابله با کرونا ستودنی است

فرماندار رشت با تقدیر از همکاری اصنافی که با احساس مسئولیت در قبال شهروندان، واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند، از سایر واحدهای صنفی که همچنان به شیوع این بیماری بی اعتنا هستند، خواست تا با همراهی با پویش عمومی در خانه بمانیم، زمینه کنترل این بیماری در کمترین زمان ممکن را فراهم کنند.

به گزارش خوبان، میرشمس مومنی‌زاده  با تاکید بر لزوم همکاری و احساس مسئولیت همه آحاد مردم در جهت قطع زنجیره انتقال شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از عوامل بسیار مهمی که موجب انتقال این بیماری و شیوع آن می‌شود تماس با یکدیگر و وقوع تجمعات در سطح شهرستان است، از همان روزهای ابتدایی مدارس، دانشگاه‌ها، سینماها، استخرها، سالن‌های نمایش، بازارهای محلی و  سایر اماکن عمومی تعطیل شد.

فرماندار رشت تجمع مردم در بازارهای عمومی و معابر را از دیگر زمینه‌های شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان برشمرد و  افزود: خوشبختانه با مصوبه ستاد کرونای استان و شهرستان و احساس مسئولیت و همکاری اصناف، در یک حرکت بسیار خوب و ارزشمند که اصناف و اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی انجام دادند، در راستای کاهش این تجمعات و کاهش تماس‌ها و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اصناف سطح شهرستان، واحدهای صنفی خودشان را تعطیل کردند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه این اقدام بازاریان و اصناف می‌تواند در قطع زنجیره انتقال این ویروس بسیار اثربخش باشد، افزود: جا دارد از همه عزیزان از قبیل شورای اصناف و اتحادیه‌های صنفی و واحدهای صنفی که با احساس مسئولیت در قبال همشهریان خویش به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خودشان کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

مومنی‌زاده از برخی واحدهای صنفی که هنوز به اهمیت موضوع پی نبرده‌اند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، خواست که با  تعطیلی واحد صنفی خود در این ایام و پیوستن به حرکت جمعی که عموم مردم ما در آن حضور دارند زمینه کنترل و قطع چرخه این ویروس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.

وی همچنین از عموم مردم و شهروندان خواست: حتی الامکان در منزل بمانند و مگر در صورت ضرورت از خانه خارج نشوند تا بتوانیم در سایه همکاری و همبستگی همه مردم، این ویروس و بیماری را که مشکلات زیادی را برای عموم ایجاد کرده است، شکست دهیم.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads